dijous, 10 de setembre del 2009

Incest

Aquella relació havia durat el que dura una capsa de preservatius... de vint-i-quatre unitats si no recordo malament. Aquest cop havia estat més traumàtic que mai, cosa que em va provocar un cert desequilibri emocional. El pitjor de tot era que aquest esdeveniment no es podia produir en pitjor moment... en quinze dies m'esperarien els examens finals de SIS2, COM1, Camps i CISE4. Necessitava respirar aire fresc per desconnectar d'aquell ambient tan desfavorable.

El paisatge que es podia contemplar des de la finestra d'aquell autocar es tornava cada cop més commovedor: rius braus d'aigua cristal·lina entre prats verds carregats d'esperança, i al fons, muntanyes altes amb el cim nevat. Em dirigia a la casa rural d'uns familiars llunyans que havia conegut en un casament uns mesos enrere. Era un matrimoni que vivia en una masia apartada, a pocs quilòmetres de la Pobla de Segur. Allà esperava trobar la pau i la calma necessària per preparar els exàmens finals de juny.

Després de prop de tres hores, finalment vaig arribar a la Pobla. Allà m'esperava el meu oncle amb el seu Suzuki Santafe. En mitja hora arribàvem a aquella casa situada al bell mig del paradís. La tieta em va rebre amb una abraçada efusiva, tot i que amb prou feines la coneixia. De seguida em va conduir a la que seria durant cinc dies la meva habitació. Era molt acollidora: tenia les parets de pedra vista i els mobles eren rústics. El llit era enorme i hi havia un ample escriptori antic encarat cap a una finestra. La tieta va obrir la finestra: el paisatge era colpidor. Des d'allà es podia veure un petit llac envoltat de vaques pasturant, situat a la part del darrere de la casa. Si necessites res només cal que ho diguis -va dir la tieta- ets a casa teva.

Quan vaig acabar de desfer les maletes i d'endreçar la roba a l'armari, em va venir a buscar l'oncle: va, vine, que t'ensenyaré la casa. Tenia una manera de parlar una mica brusca, es notava que era un home de camp. El vaig seguir. Primer em va portar al darrere de la casa, allà les vaques pasturaven lliurement. Tenim exactament quaranta tres vaques -va dir. Després em va portar dins d'una nau annexa a la casa amb un dipòsit d'acer a sobre. Allà dins hi havia les màquines de munyir les vaques. La llet anava a parar al dipòsit d'acer de sobre. Un camió cisterna la venia a recollir cada dia. Després em va ensenyar les menjadores: aquí posem el pinso per a que mengin -va dir l'home.
D'aquí una estona, quan torni de l'institut, coneixeràs a la teva cosina -va dir l'oncle. Una cosina? -vaig pensar. En cap cas m'esperava que aquella parella tan servicial tingués una filla. Segur que us entendreu molt bé, és molt bona nena -va afegir l'oncle. No sé exactament per què, però a partir d'aquell moment van començar a brotar moltes curiositats dins el meu cap. Cóm seria? Quina edat tindria? La curiositat em menjava per dins.
Em vaig instal·lar a l'escriptori per començar la marató diària d'estudi. Vaig treure els apunts de COM1 i la col·lecció d'exàmens resolts. Déu ni do com costa aconseguir la concentració necessària per començar a estudiar. I a sobre aquell paisatge tan verd, il·luminat pels primers raigs de sol estiuencs de juy, donava unes ganes impressionants de sortir i estirar-se a la gespa. Hola Berta! Cada dia estàs més guapa! Aquella veu jove i femenina venia de fora. Vaig guaitar per la finestra: hi havia una noia d'uns vint anys acariciant les vaques. Els seus trets bruns provenien inconfusiblement de la família. No hi havia dubte: havia de ser la meva cosina. La noia va anar a acariciar 3 ó 4 vaques més i tot seguit es va descalçar. En aquells moments m'hagués agradat sentir el pessigolleig d'aquella gespa verda i humida en els seus peus descalços. Poc després es va començar a treure els pantalons, deixant al descobert unes cames molt femenines, el principi de les quals estava ocult sota unes calcetes que des de la meva posició semblaven ser de color rosa. Seguidament es va treure la samarreta de tirants, tot mostrant els sostenidors a conjunt amb les calcetes, deixant-la a continuació cuidadosament sobre la gespa. Davant aquella escena tan imprevista em van començar a pujar els colors... i alguna altra cosa. I si no en tenia prou amb l'espectacle que estava presenciant des d'aquella posició privilegiada, la noia es va desfer dels sostenidors i de les calces en un tres i no res. Em vaig quedar embadalit observant aquelles corbes tan sensuals. Tenia un cul perfectament rodó. La noia va entrar al llac i es va posar a nedar. Maria! Vesteix-te que et constiparàs! -era la veu de la tieta. D'acord mare... -va respondre ella amb to de resignació. La cosina va sortir de l'aigua i va recollir la roba. Ara li vaig poder eure els pits... perfectes com tota ella. Abans de marxar va mirar cap a mi, semblava ser que ja feia estona que s'havia adonat de la meva presència. Em va cucar l'ull i va entrar cap a dins de la casa.

A sopar! -va cridar la tieta. Vaig recollir els apunts de COM1 i vaig baixar al menjador. Allà la meva cosina parava la taula. Hola cosinet -em va dir amb una mirada un xic desafiadora. Tot seguit va entrar l'oncle: ja coneixes la nostra filla Maria? -va dir. Sí, ens hem conegut aquesta tarda -es va avançar la Maria sense que tingués jo temps de dir res. Vam seure tots a taula i de seguida va venir la tieta amb l'amanida i una cassola. Em passes el setrill, cosinet? -em va dir la Maria. Li vaig apropar i ella va amanir l'amanida. La tieta va servir la sopa. Aquella sopa ressuscitava un mort, estava tan bona que no vaig dubtar en repetir quan me'n van oferir més. Després va portar una coca de bacó i verdures que estava també boníssima. Aquella senyora era una cuinera excel·lent. Quan vam acabar de sopar la Maria se'm va acostar per recollir-me el plat, i va ser llavors quan em va dir a cau d'orella: espero que hagis sopat de gust... això s'agraeix al llit. Em vaig girar per mirar-la als ulls. Estava entre espantat i frisós per fer-la meva. Ella em va respondre amb un somriure.
Abans d'anar a dormir, l'oncle em va oferir un cafè i una copa de licor d'ametlles que vaig acompanyar d'una cigarreta. Me'n vaig a dormir oncle, que demà vull matinar per estudiar -vaig dir. Bona nit, fill -va respondre ell, i tot seguit vaig pujar a la meva habitació. Vaig entrar, vaig tancar la porta i em vaig treure la roba per posar-me el pijama. Quan encara estava en calçotets algú va picar a la porta. Sense esperar un "endavant" per part meva, va obrir. Bona nit cosinet -era la Maria. Portava una camisola blanca de ras fins als genolls, amb un escot més que suggerent. He vingut a fer-te companyia una estoneta -va afegir. La vaig mirar. Els seus ulls negres eren foscos i penetrants, això feia que la seva mirada fos profunda i sensual. Vaig agafar el meu pijama amb la intenció de posar-me'l, però ella em va aturar: no te'l posis, total, pel que t'ha de durar posat. Mentre pronunciava aquestes darreres paraules es va baixar la part de dalt de la camisola, deixant al descobert els seus pits voluptuosos. Me'ls va acostar a la cara. La seva intenció era clarament que fossin recorreguts per la meva llengua. No m'hi vaig poder resistir. Ella va començar a esbufegar mostrant els primers indicis de plaer, deixant lliscar pel seu cos avall la camisola. No portava res més a sota. La meva mà va començar a explorar entre les seves cames, trobant de seguida les primeres mostres d'humitat. Mentrestant ella em va treure els bòxers i després d'unes breus carícies a l'escrot, em va agafar el penis, fent-lo lliscar amunt i avall, amb la intenció de posar-lo erecte. Quan ho va aconseguir em va estirar al llit i se'm va col·locar a sobre. Oh si cosinet! -va començar a gemegar. La noto molt, cosinet! -va continuar. Es repenjava amb les seves mans sobre el meu pit i realitzava uns moviments pèlvics gairebé artístics. Em va agafar les mans i les va posar sobre els seus pits, continuat tot seguit aquella dansa del plaer. No m'acabava d'entrar al cap que una noia de camp n'entengués tant de sexe. Jo estava arribant al final, i ella se'n va assabentar. Es va aixecar i amb les dues mans em va masturbar a l'espera de que sorgís el nèctar. No va trigar en sortir, acompanyat d'un breu gemec, i ella se'l va escampar pels pits amb mirada perversa i cara de golosia. Bona nit! -va dir. Tot seguit em va fer un petó al front i va marxar.
El temps passa molt ràpid quan t'ho passes bé, i els cinc dies es van esgotar amb celeritat. L'oncle va carregar les maletes al Nissan Terrano II de la Maria, que seria qui em duria al poble. Torna quan vulguis, això és casa teva -va dir l'oncle. Un cop a la parada d'autobusos, em vaig acomiadar de la cosina, que no en va tenir prou amb dos petons a les galtes, i es va llençar contra mi per fer-me un llarg i apassionat petó. Déu ni do quins dies, oi? -va dir ella amb un somriure. Déu ni do.

Player 23

Aparegut a la revista Distorsió de novembre de 2007
Il·lustració per Guille Martínez-Vela

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada